به گزارش دفتر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران _ نشست تخصصی هیات پزشکی ورزشی استان هرمزگان با مهدی فولادی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان، سعید مظفری سرپرست معاونت ورزشی اداره کل، دکتر کرامت اله فتح الهی رئیس هیات پزشکی ورزشی استان و سیروس شیرین خیر دبیر هیات در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد. در این نشست بر عضویت ورزشکاران در کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی و تعامل بهتر و بیشتر بین اداره کل ورزش و هیات پزشکی ورزشی استان تاکید شد. فولادی بر اهمیت برگزاری دوره های آموزشی در زمینه افزایش دانش مربیان و ورزشکاران گفت آموزش رکن اساسی ارتقا دانش مجموعه است و امیواریم جامعه هدف بیشتری از دوره های آموزشی بهره مند شوند و بازرسی از اماکن ورزشی باید به صورت مستمر انجام گیرد و با باشگاه های متخلف برحورد جدی شود. دکتر کرامت اله فتح الهی رئیس هیات پزشکی ورزشی استان نیز عضویت همه ورزشکاران در سامانه خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی را اولویت این هیات دانسته و عنوان کرد همسو با اداره کل ورزش و جوانان و در راستای خدمت رسانی به جامعه ورزش تمامی تلاش خود را خواهیم کرد.
یکشنبه ۷ تیر ۱۴۰۵ - ۱۱:۵۶
ارسال نظر